به اطلاع اعضای محترم انجمن علمی ارتوز پروتز ایران، میرساند تعرفه ارتوز و پروتز بخش خصوصی سال ۹7 تنظیم و آماده بهره برداری میباشد. . جهت سهولت و تسریع فرایند صدور تعرفه به نکات ذیل توجه فرمائید. نکات مهم: - در تکمیل فرم درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز دقت لازم را مبذول فرمائید. مدت زمان صدور و ارسال تعرفه ۱۰ روز کاری می باشد. - صرفا به درخواست هایی که از طریق سایت انجمن ارسال شده باشد ترتیب اثر داده خواهد شد. - پس از دریافت فرم درخواست، مراحل بررسی مدارک و صدور تعرفه آغاز می گردد. لطفا از تماس با دفتر انجمن خودداری فرمائید. . مدارک لازم جهت دریافت تعرفه ۱- پرداخت حق عضویت سال ۹7 (پرداخت حق عضویت آنلاین) ۲- پرداحت معوقه های حق عضویت سال های گذشته (جهت آگاهی از میزان معوقه اینجا را ببینید.) ۳- تکمیل فرم درخواست تعرفه پایه (فرم درخواست تعرفه) ۴- تصویر مجوز و پروانه تاسیس کلینیک ارتوز و پروتز (بارگذاری در فرم درخواست) ۵- تصویر پروانه مسئول فنی کلینیک ارتوز و پروتز (بارگذاری در فرم درخواست) ۶- پرداخت هزینه صدور تعرفه (شما میتوانید از اینجا پرداخت آنلاین را انجام دهید.)(بارگذاری در فرم درخواست) . پست الکترونیک: info.isaop.ir@gmail.com |
اخبار انجمنتعرفه ارتوز و پروتز بخش خصوصی سال 97